27
2009. 08
0

Kész vagyok

megint. Borutca után sörutca, mindig van valami. Ma megint öt évvel fiatalabbnak néztek, nem tudom, hogy ez hízelgő-e vagy sem. Valamennyire azért örülök neki.

Egy álmatlan éjszaka után megint átaludtam a délelőttöt. Fél egykor már ki is vakartam magam az ágyból. Ma munka volt módjával, sajnos rettentően unom. Tegnap este áttekintettem nagy vonalakban az életemet, és arra jutottam, hogy t.képpen alapvetően rendben vannak a dolgok, csak én vagyok balfasz, hogy nem használom ki a lehetőségeket, csak sajnálkozom itt magamon. De még ez sem teljesen igaz, mert elég jól kihasználom a lehetőségeket, csak nem tudom értékelni azt, amit már elértem. Na, részeg vagyok, már lassan én se értem.

Reggel 87,8 kg. Este 88,9 kg. Kelés fél egykor, fekvés hajnali negyed háromkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr801341115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása