13
2009. 08
0

Ma besétáltam az Alexandrába,

és kábé 5 perc alatt elköltöttem 15E magyar pénzegységet könyvekre.

***

egy rohadt légy itt szemtelenkedik már negyed órája, és nem tudom elkapni.

***

Vettem egy Coelho regényt, meg valami más világirodalmat (valami rágógumi-tolvaj?), hogy legyen mit olvasnom, amíg a fizikoterápiás kezelésekre várok, meg közben is. Plusz két könyvet a filozófia kategóriából. Az egyiknek neki is estem, miután elvittem az autót a szerelőmhöz. Ez az: Sam Keen: A belső tűz - A férfilétről. Rettentően tetszik, eddig a legjobb, amit a férfitémában olvastam. Az első 115 oldalig jutottam. A férfiasság megéléséről szól, arról, hogy hogyan alakult a férfi nem szerepe a történelem során, és hogyan kellene férfiként élni a mai világban. Szerintem nőknek is elsőrangú olvasmány. Egyébként tegnap írtam, hogy nincs bennem motiváció. Na ettől a könyvtől most egy csomó mindenre lett. Régen volt ilyen hatással rám egy könyv. És muníciót is ad az apa-gyerek témához. Korábban olvastam egy-két dolgot a férfifelszabadítással és a beavatási szertartásokkal kapcsolatban (Richard Rohr: A férfi útja - ezt is ajánlott olvasmány). Sam Keen azonban még tágabb rálátást ad a témára.

Egyébként saját weboldala is van az írónak. És most látom, hogy még videointerjúk is vannak vele. Nekem már az is roppant szimpatikus, ahogy gyakorol a trapézon:) De a gondolatai és a filozófiája még értékesebbek. Aztán ha végigértem, majd megpróbálom megkritizálni.

 

Címkék: könyvek

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr571308267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása