11
2009. 09
0

Heti zanza II.

Újabb könyv Coelho-tól: A Piedra folyó partján ültem és sírtam. A végét nem teljesen értettem. Érdekes, hogy férfi létére egy nő szemszögéből ír. Nekem férfiként valóságosnak tűnik, de elképzelem, ahogy a női olvasók felsóhajtanak egy-két belső lélekrajznál, hogy "na ezt is csak egy férfi gondolhatja így". De azért jó könyv ez is, tömör stílus, nincs sallang.

Heti munka nagyon módjával volt csak. Többet kellene dolgoznom, mert most még van munka, viszont nincs sok tartalék.

Kontroll, minden ok, bár a táppénz felülvizsgálat után elküldött vérvételre a háziorvos. Ja, és a héten már hivatalosan is dolgozok.

Álmodtam a múlt éjjel is, de már nem emlékszem, hogy mit.

Az ország a személyes kapcsolatok szintjén is kezd szétesni. Megígérik, de nem csinálják meg. Nem érhető el. Nem hív vissza. Nem válaszol. Elküldi, de nem jön meg. Megígérem, megcsinálom, értesítem, nem jön válasz. Jön egy másik kérés. Igent mondok. Aztán erről se jön több hír. Fáákkkk.

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr961376275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása