17
2009. 08
0

A mások élete

Ma máris megszegtem a tegnap tett fogadalmamat, hogy csak azután olvasom más blogjait, miután a sajátomba írtam. Elég hülye elhatározás volt.

Ma megint rámtört az ólmos fáradtság. Délelőtt fiko, utána munkahegyek. Húg látogatása, aztán gyors csalódása, amiért nem mentem el vele plázázni. Pedig mondtam neki tegnap, hogy szerdáig nem elérhető üzemmódban dolgozok (igen, én dolgozok, és nem dolgozom. A nyelvészkedőknek meg elefes.) Délután sms extől, hogy itt van a városban, találkozzunk. Megerőltettem magam, és elmentem vele enni egyet. A szokásos felszínes duma, ki-ki hogyvan, tehogyvagy, énhogyvagyok stb. Hogy lehet értésére adni valakinek, hogy van a kapcsolatnak egy olyan szintje, amikor azt már nem érdemes fenntartani? Ha egy régi barát felhív, általában elintézzük öt perc alatt, és képben vagyunk egymásról. Ha ex hív, akkor másfél óra, de szigorúan ugyanilyen felszínesen. A legidegesítőbb pedig az, hogy miközben folyik ez a sehova se vezető nyomingerkedés, közben folyamatosan ott motoszkál a fejemben, hogy azért szakítottam vele, mert amikor konkrétan vele voltam, és úgy istenigazából benne voltunk a kapcsolatban, akkor sem volt sokkal mélyebb. Akkor ez most mi, levezetés? Még mindig szerelmes, mint az ágyú, ez mindig az elköszönéskor derül ki.

Azt hiszem én tényleg egy rohadt önző alak vagyok.

KP-nak lassan válaszolnom kell az őszi meghívására. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy el tudok-e viselni két hetet vadidegen emberekkel egy lakásban. A vadidegen emberek lakásában, akik az ő rokonai. A tapasztalataim (majdnem azt írtam, hogy önismeret, de nekem olyan nincs) azt súgják, hogy nem. De azért jó lenne újra megnézni a világ boldogabbik felét.

Tegnap este 88,9 kg. Persze ez még csak a dehidratáció. Elalvás hajnali fél kettő körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr481316528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása