05
2009. 09
0

Heti zanza

Munkák leadva, már jött is az újabb. Újabb maratoni éjszakázás után végre itt a hétvége.

A fikon kívül szinte nem is volt más esemény. Ismét börtönnapok, két nap alatt összesen egy látogatás az éjjel-nappaliban (cigiért, mi másért?). Szerdán itt volt megint az előző barátnőm. Estebéd a közeli kajáldában, utána séta az állomásra. Még mindig beszélgetni akar.

A legfurcsább álmom szerda reggelről: álmomban felébredtem egy álomból, ami után magömlésem volt. Egy barátomnál voltam vendég, és ki kellett mennem a fürdőszobába, hogy lemosakodjak. Volt még egy-két más történés is, de azokra már nem emlékszem. Csak arra, hogy álmomban próbáltam visszaemlékezni, hogy mitől volt a kéj ébredéskor. Sajnos nem sikerült felidézni. Aztán tényleg felébredtem, és meglepve megállapítottam, hogy csak álmomban volt magömlésem, a valóságban nem. Többen mondták már, hogy bonyolult egy lélek vagyok, de azt nem gondoltam volna, hogy még a tudattalanomból is csak két lépcsőben szabadulnak fel a dolgok (ha egyáltalán) ...

Ma délután lecsóevés otthon, bevásárlás, kishúg hazahozása állomásról, hazafelé már itt volt a hidegfront, gyönyörű villámokkal. Sötétedés után kimentünk az arborétum mellé viharvadászni, mert onnan jól be lehet látni az égboltot. Fantasztikus látvány volt, de közben kicsit aggódtam azért a párért, akik a villámcsapkodás közben úgy gondolták, hogy jó ötlet a sík mező közepén sétálgatni. A többi bámészkodó inkább az autóból figyelt (meglepően sokan voltak), mi meg kiültünk egy kisebb fasor mellé biztonságos távolságra.

88,5 kg, kelés-fekvés összevissza, de jobbára mindkettő hajnalban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr271361105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása