16
2009. 08
0

Ideiglenes cím

Felfedeztem, hogy van már pár elefes a blogoszférában. Nem akarom zavarni mások köreit, úgyhogy inkább más nevet keresek a blognak. Csak még nem jutott eszembe semmi kreatív. Blog ugyan még nem volt, és mivel a webcímet nem tudtam megváltoztatni, ezért az marad.

Végigolvastam Sam Keen könyvét. A második rész hosszan tárgyalja a feminizmust meg a nemek harcát. Amerikában ez biztosan érdekli a férfiakat, én viszont kevéssé találtam érdekfeszítőnek. De a könyv végén elég sok gyakorlati tanácsot is ad. Abszolút ajánlott olvasmány.

Ma végre visszaköltöztem. A munkámmal pedig megint jól el vagyok maradva. Ráadásul keddre jött egy újabb.

Ma voltam szentmesén. Ma van ugyanis Nagyboldogasszony ünnepe. Sokszor idegesít a sok bullshit, amit összehordanak a papok (na jó, ez így kicsit dehonesztáló, de tényleg kevés jó prédikációt hallani manapság, a többség csak biblikus fejtegetés ami a hívek seregét legfeljebb elméleti szinten érinti, vagy csak ájtatos szöveg). Ma viszont először éreztem úgy, hogy nem baj, ha nem tudok mindenben hinni, ami "kötelező". Kételkedem, tehát vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr791312201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása