23
2009. 11
0

Újra

Visszatértem, Kedves Naplóm.

Az elmúlt hetekben óriási mennyiségű munkát teljesítettem, de most megint rámtört az unalom. Amikor befejezem, akkor olyan jó a felszabadultság érzése, hogy már csak ezért is megéri hajtani. De sajnos hamar elmúlik.

Megint válság van minden vonalon.

Körbeolvasgattam a nagy büdös blogoszférában, és a következőkre jutottam. A korosztályom (majdnem 30 - enyhén 30+) írásait szeretem, főleg amikor az emlékeikről írnak, mert azok szinte olyanok, mintha énvelem történtek volna meg. Sajnos mára az életvitelem eléggé elszakadt a korombeliekétől, úgyhogy a napi történések olvasása akár pótcselekvésnek is tekinthető a saját életem megélése helyett. A családosokkal már nem nagyon van közös téma. A régi baráti társaságok nagyjából szétszéledtek. Bárhová megyek, már "öregnek" számítok. Nem is nagyon erőltetem a társasági életet.

A 25 alatti korosztályt érdeklődve olvasom, mert kíváncsi vagyok, mit művel manapság a következő generáció. Ez is pótcselekvés, mert főleg azt keresem és olvasom élvezettel, amit én elszalasztottam, meg amit nekem még nem lehetett.

A 20 év alattiak pedig szinte kivétel nélkül olvashatatlanok.

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr321546442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása