12
2009. 12
0

2009. december 12.

Találtam egy jó kis oldalt (fitday.com), ahol szinte tudományos szintre emelhettem a diétámat. A haladás (fogyás) még nem teljesen nyilvánvaló, de a jövő hétre már kiderül a riportokból, hogy követi-e a trend a kitűzött célt.

Uszoda, egy óra úszás, utána majd 2 óra ázás a termálban. Állítólag nem egészséges ennyit ülni benne, de én közben olvastam (a Budapest Noir-t Kondor Vilmostól), és gyorsan elment az idő. Aztán haza, pizzaevés, otthoniak lecsekkolása után kiugrottam M-ékhez. A gyerekek - meg ők is - aludtak, de fél óra múlva betoppant anyós-após is, úgyhogy leléptem. Gyors bevásárlás után még beugrottam az ősökhöz, a húgom barátnőjét befuvaroztam a városba. Kocsimosás után vissza, internetezés. Dolgoznom kellett volna, de nem volt kedvem. Valami nem kóser a programokkal sem, holnap kénytelen leszek megnézni, ma csak a törlésükig jutottam.

Reggel 89,2 kg, kelés 10-kor, fekvés 23:00-kor.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elefes.blog.hu/api/trackback/id/tr861593286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása